Ірина Анатоліївна

Web Designer

Web Developer

Freelancer

Photographer

Ірина Анатоліївна

Web Designer

Web Developer

Freelancer

Photographer

Блог

Як створити ефективний Лендінг?

28 октября, 2019 веб-дизайн
Як створити ефективний Лендінг?

Спроба виділитися серед усього інтернету може здатися дуже складним завданням. Як же створити сторінку, яка привертає увагу, і яка може успішно переконати відвідувача залишитися і в кінцевому підсумку робити те, що ми запланували?

Зрештою, саме наші результати і аналітика сторінки розкажуть, що працює, а що не працює так, як повинно. Однак є кілька порад і рекомендацій, які ти можеш використовувати при розробці Лендінзі.

Чому Лендінг?

Чому цільова сторінка (landing page, Лендінгем)? Просто тому, що твої відвідувачі буквально «потрапляють» на сторінку після того, як вони натиснули на твоє оголошення. Зазвичай ви розміщуєте свої оголошення в соціальних мережах, в новинній розсилці або у вигляді реклами Google. Реклама не менш важлива, оскільки вона переносить людей на цільову сторінку. Але цільова робить всю магію.

Дизайн Лендінзі повинен переконати людей або купувати те, що ти продаєш, або залишати свою інформацію, зазвичай свою адресу електронної пошти. Перший тип цільових сторінок називається переходом при натисканні, а той, який збирає дані тільки для подальших маркетингових цілей, називається генерацією потенційних клієнтів.

Як почати?

Перш за все, визначся з метою твого Лендінзі. Як тільки ти вирішиш, все інше порівняно легко.

Май на увазі, що ти створюєш цільову сторінку в першу чергу для людей. Вона повинна бути привабливою і зручною. І щоб сторінка була привабливою, тобі потрібно знати своїх клієнтів. Щоб добре продавати, тобі потрібно знати, кому ти продаєш. Але, так як ти не продавець автомобілів і ти не продаєш в автосалоні, а онлайн, твоя сторінка повинна говорити за тебе.

Що важливіше, текст або дизайн? Відповідь — обидва. Високоякісні картинки, інформативний текст з потрібною кількістю гумору, чітко видима кнопка призову до дії (CTA) — це ідеальний рецепт для твого Лендінзі.

Що робити?

Кожна цільова сторінка відрізняється і у кожної аудиторії свої смаки. Проте, спробуй деякі з цих пропозицій, оскільки вони є кроками на шляху до створення послідовної, оптимізованої і продуманої Лендінгем Пейдж.

Поради по дизайну:
Розмісти всю важливу інформацію перед «прокруткою» сторінки — це весь видимий контент на перший погляд без прокрутки вниз. Переконайся, що твоя кнопка CTA також знаходиться там же.
Оскільки ми згадали CTA, дотримуйся тільки однієї кнопки. Відвідувачу повинно бути відразу зрозуміло, на що потрібно натиснути.
Тримайся подалі від фотографії з інету. Найми фотографа або використовуйте камеру самостійно і зроби реальні знімки продукту або.

Хороший дизайн — це чуйний дизайн. Люди частіше користуються мобільними телефонами. Перевір, як виглядає твій Лендінгем на мобільних телефонах, планшетах і комп’ютерах.

Чого не робити

Так як є речі, які ти повинен зробити, є і ті, яких ти повинні уникати. І ось пару з них:

Зайве наповнення цільової сторінки зображеннями, текстом і пропозиціями — це ніколи не прикольна ідея. Вибери тільки одне повідомлення, яке хочеш передати, і дотримуйся його.
Уникай великих шматків тексту. Додай тільки потрібну інфо. Люди не хочуть читати весь маніфест про те, наскільки хороший твій продукт або послуга. Переконуй їх замість цього в декількох реченнях або менше.
Додай опцію відмови від розсилки — це нормально. Якщо користувач може зареєструватися, дай їм також можливість видалити себе зі списку розсилки.
На ставь рукописні шрифти, їх незручно читати. Використовуй шрифт, який легко побачити і прочитати і який також може продемонструвати твою індивідуальність.