Ірина Анатоліївна

Web Designer

Web Developer

Freelancer

Photographer

Ірина Анатоліївна

Web Designer

Web Developer

Freelancer

Photographer

Блог

Призыв к действию: почему каждый успешный бизнес-сайт должен иметь CTA

Призыв к действию: почему каждый успешный бизнес-сайт должен иметь CTA

Якщо у тебе є власний веб-сайт, ти, ймовірно, чув про кнопках призову до дії. Що це таке і чому це так важливо?

Заклик до дії, або скорочено CTA (Call To Action), – це маркетинговий термін, який став популярним вже давно. Ти, певно, бачив різні кольорові кнопки на незліченних веб-сайтах з обов’язковим текстом, таким як «Купити зараз», «Дізнатися більше», «Замовити сьогодні», «Подати заявку» і т.д. Це все заклики до дії. Вони часто мають форму кнопок, які запрошують натиснути на них, але вони також представлені у вигляді банерів і простих посилань.

Їх завдання – надихнути людей зробити наступний крок на сайті. Після того, як користувач закінчив читати пост в блозі, нижче зазвичай можна знайти CTA, який пропонує завантажити безкоштовну електронну книгу по темі, про яку ти щойно прочитав. Або він може запропонувати підписатися на розсилку блогу.

Заклики до дії є неминучою частиною сторінок продажів. Текст на цих сторінках також відіграє велику роль. Їх загальна мета – переконати потенційних покупців вжити заходів, оскільки ти пропонуєш продукт або послугу, призначені саме для них. Цей продукт або послуга – це те, що що їм потрібно, вони так потребують цього, що хочуть одразу ж зв’язатись з тобою. Це ідеальний сценарій того, як повинен працювати хороший текст і кнопка призову до дії. Звичайно, реальність далека від цього, але є способи, як поліпшити твою кнопку CTA.

Основні пункти призову до дії

Коли ти думаєш про заклик до дії на своєму веб-сайті, необхідно взяти до уваги:

  • Де знаходиться заклик до дії;
  • Як це виглядає (кнопка, картинка, банер, посилання …);
  • Який текст на ньому і який текст над ним.

Чи плануєш ти розмістити CTA в кінці статті або поруч з нею, багато в чому залежить від змісту, яке також розміщується на цій сторінці. У разі, якщо це інтернет-магазин, краще мати CTA для кожного пропонованого вами продукту.

У разі, якщо це повідомлення у блозі, заклик до дії зазвичай розміщується під текстом. Ти хочеш, щоб відвідувачі створили профіль на твоєму сайті? Постарайся розмістити реєстраційну форму збоку і переконайся, що вона досить видно.

Коли справа доходить до зовнішності, переконайся, що заклики до дії помітні, що кнопка має яскравий колір, але при цьому повинна бути вирівняна з іншою частиною сторінки – щоб привернути увагу, не будучи надмірно нав’язливою.

Є дуже тонка грань між тим, щоб мати занадто мало або занадто багато СТА. Чи не розміщуй занадто багато кнопок або банерів на одній сторінці, тому що відвідувачі не будуть знати, що від них очікується. Вони можуть бути перевантажені занадто великою кількістю інформації. У таких ситуаціях люди, ймовірно, просто покинуть сайт. І це те, що нам не потрібно.

Деякі експерти вважають, що на кожній сторінці сайту повинен бути хоча б один CTA. У будь-якому випадку, обов’язково спробуй один заклик до дії на сторінках продажів.

Крім того, для твоїх відвідувачів важливо знати, на що вони натискають і з чим вони погодилися. Будь прозорий, коли заклики до дії збирають їх особисту інформацію. Чи збираєшся ти зберегти адреси електронної пошти та імена людей, які підписалися на твою розсилку? Розкажи їм про це в невеликому текстовому хмарі під формою реєстрації, щоб вони могли знати, якою інформацією вони діляться з тобою перед реєстрацією.

Один з маркетингових прийомів, який ти можеш використовувати, щоб привернути увагу відвідувачів – запропонувати пробний період. Таким чином можна уникнути негайної покупки, але протягом пробного періоду користувачі можуть зрозуміти, чи подобається їм твій продукт або послуга.

Роздача безкоштовних подарунків за допомогою купленого товару також привертає людей. Вони вирішують швидше щось купити в разі, якщо вони отримають щось безкоштовно (навіть якщо їм дійсно не потрібен подарунок).

Якщо ти хочеш скоротити час, що витрачається покупцями на роздуми про те, купувати продукт чи ні, ти можеш встановити обмеження за часом. Вкажи, що певний товар доступний тільки сьогодні або у нього є знижка тільки на цьому тижні. Цей психологічний трюк вплине на деяких людей, щоб вони швидше приймали рішення про покупку.